A KOSÁR
TARTALMA
0 db termék
összesen 0 Ft értékben
RÓLUNK
INFORMÁCIÓK
Point-S : A mi saját, kizárólagos márkánk FORGALMAZOTT MÁRKÁINK
SZOLGÁLTATÁSAINK HÍREK
KAPCSOLAT
 
Kínai-Orosz Abroncsok
Hankook
Laufenn
Continentál
Kormorán
Michelin
Barum
Fulda
Dunlop
Goodyear
Sava
Bridgestone
Point s
Pirelli
Firestone
Matador
Uniroyal
DYNAMAX/SONAX Autóápolás
Acélfelni
Használt gumik
Banner
HÍRLEVÉL
név:
e-mail cím:
 feliratkozás
 leiratkozás
 
HONLAP AJÁNLÁSA
KAPCSOLATFELVÉTEL
ASZF
GUMIABRONCS KERESŐ
Méret: / R
Gyártó:
Típus:
Idény:
Nyári Téli
Négy évszakos
HASZNÁLT GUMI KERESŐ
Méret: / R
Gyártó:
Típus:
Idény:
Nyári Téli
Négy évszakos

Rendellenes kopás

 

Hogyan lehet a gumiabroncs károsodását és a rendellenes kopást elkerülni?

Rendellenes kopás kialakulása Egy akadályon nagy sebességgel való keresztülhajtáskor a gumiabroncs formájának megváltozása által a karkasz sérülhet.
Rendellenes kopás kialakulása Az ilyen ütés következményei nem mindig észlelhetők, nem fedezhetők fel mindig látható nyomok. Az ütközés által többnyire csak lokálisan, néhány kordszál sérül anélkül, hogy kívülről bármilyen nyoma lenne. A gumiabroncs forgása közbeni állandó berugózás idővel a sérülés rosszabbodásához vezethet. A gumiköpeny oldalán deformáció léphet fel vagy dudorok keletkezhetnek, amelyek aztán erőteljes levegőveszteséget eredményezhetnek.
Rendellenes kopás kialakulása Az ütéskor a gumiabroncs úgy deformálódhat, hogy a karkasz a kerékpánt és az akadály közé becsípődik.
Rendellenes kopás kialakulása Ebben az esetben a gumiabroncs oldalán a karkaszban sérülés keletkezhet, anélkül hogy a gumiabroncs azonnal levegőt vesztene. A sérülés idővel deformálódást vagy dudorok létrejöttét okozhatja, ami jelentős levegőveszteséggel járhat.
Rendellenes kopás kialakulása A gumiabroncs oldalfalának az úttesttel való érintkezés általi kopása Az ilyen károsodás a gumiabroncs oldalfalán jön létre, és abból adódik, hogy az oldalfal az úttest felületén súrlódik. Ez csak akkor fordulhat elő, ha a gumiabroncs oldalfala nagyon erőteljesen lenyomódik, vagyis ha a gumiabroncs nyomása nagyon lecsökkent. Az ilyen jellegű kopás helye a gumiabroncs méretétől és típusától függ.

Javaslat: Az ilyen sérülést mutató gumiabroncsokat alapvetően nem szabad többet használni.

Következmény: Ha egy gumiabroncs elégtelen nyomással fut (például nem megfelelően tömítő szelep, szögbefúródás, nem megfelelően tömítő kerékpánt vagy egyéb okok miatt), túlzott deformációs munka jön létre a szövetvázon belül, aminek túlmelegedés a következménye.

A túlzott deformációs munka eredményeképp létrejövő túlmelegedés a gumiabroncs oldalfalában a szövetváz fellazulásához vezet.

A gumiabroncs-konstrukció fajtájától, valamint az elégtelen nyomású vagy teljesen leeresztett gumiabronccsal való vezetés időtartamától függően a kordszálak fellazulása különböző módon nyilvánulhat meg.


 
 
 
Rólunk    |    Információk    |    Point-s : a mi saját, kizárólagos márkánk    |    Forgalmazott márkáink    |    Szolgáltatásaink    |    HÍrek    |    Kapcsolat
Copyright © 2012-2014. Németh Gumiszerviz. Minden jog fenntartva. | Site by Y'Solutions